Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této zakázky je dodání plnění předpokládaného v rámci dotačního projektu Efektivní a transparentní úřad, registrační číslo projektu: CZ.06.3.05/0.0/0.0/16_044/0002089.
Zakázka je rozdělena na část 1 a část 2 v souladu s § 35 zákona o zadávání veřejných zakázek. Nabídky mohou být předkládány na celou zakázku nebo na její jednotlivé části v návaznosti na níže uvedené rozdělení. Každá část bude hodnocena samostatně.
Zakázka je rozdělena na následující 2 části:
1) Část 1: Zpracování digitálních dokumentů
2) Část 2: Infrastruktura
Část 1:
Cílem dodávky je zajistit komplexní zpracování životního cyklu digitálních dokumentů. Primárním účelem je zajištění:
• rozšíření schopnosti informačního systému elektronizovat dokumenty
• posílení bezpečnosti pro sdílení informací
• vytvořit předpoklady pro zvýšenou automatizaci provozu informačního systému
• vyžití služeb eGovernmentu na centrální úrovni státu, zejména potřebných komponent základních registrů.
Část 2:
V rámci nabídky účastník dodá infrastrukturu pro rozběhnutí systému specifikovaného výše.
Požadujeme instalaci a konfiguraci veškerých komponent v návaznosti na stávající infrastrukturu úřadu (tj. včetně dopravy, montáže, zapojení, instalace a implementace do stávající IT infrastruktury) v sídle zadavatele. Součástí instalace musí být i zaškolení IT administrátora minimálně v rozsahu nutném pro samostatnou administraci všech komponent zakázky.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Steska, Kavřík, advokátní kancelář, s.r.o.,
Vídeňská 7, 639 00 Brno