Veřejná zakázka: Dodávka kancelářských potřeb pro MěÚ Benešov 2015 a 2016

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 221
Systémové číslo: P15V00000030
Počátek běhu lhůt: 03.09.2015
Nabídku podat do: 21.09.2015 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářských potřeb pro MěÚ Benešov 2015 a 2016
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Plněním veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro potřeby MěÚ Benešov na základě rámcové smlouvy. Druhy a předpokládané množství kancelářských potřeb jsou specifikovány v Příloze č. 6 – Ocenění položek. Pro účely výběrového řízení je vybrán pouze typický soubor produktů, potřebných k zajištění kancelářských prací. Stejně tak je přibližný i počet měrných jednotek, slouží pro účely vyhodnocení výběrového řízení, proto zadavatel není povinen odebrat celé specifikované množství.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 300 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Benešov
  • IČO: 00231401
  • Poštovní adresa:
    Masarykovo náměstí 100
    256 01 Benešov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 207491

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Masarykovo náměstí 100
256 01 Benešov

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky