Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této zakázky je dodání Portálu občana, resp. pouze klientského rozhraní, kterým budou nabízeny automatické služby občanům města nebo ČR, rozumí se webová část – Portál občana (dále POB). Toto rozhraní pouze zprostředkovává výměnu dat (či zobrazuje informace o průběhu podání občanovi), ale nerealizuje vlastní automatický proces. Vlastní provedení automatických služeb v rámci agendového informačního systému je řešeno v rámci jiného plnění a není součástí této zakázky. Plnění v sobě obsahuje zaslání XML dat z formulářů na definované rozhraní (viz níže), vytvoření odpovídajících formulářů, zobrazení odpovědi o stavu podání (např. platba přijata, výši částky k zaplacení apod.) a identifikaci občana přes rozhraní e-identity poskytované státem.
Úplným elektronickým podáním u této zakázky se rozumí předání XML dat z formuláře na definované rozhraní a zobrazení zpětného výstupu o výsledku podání. Samotné provedení například zaúčtování platby v agendovém informačního systému není součástí této zakázky.
Součástí plnění je licence pro webový přístup pro občany města pro vzdálenou realizaci služeb (zaplacení poplatku apod.) a užití v souladu s níže uvedenými funkčními požadavky.
Součástí ceny je i technická podpora na 1 rok, kterou účastník vyčíslí podle dodaného rozpočtu. Technickou podporu ostatních výrobců (např. Microsoft SQL, Microsoft Exchange apod.), které jsou k dispozici v současném prostředí zadavatele, není nutné zahrnout do ceny. Pokud však účastník pro svůj produkt využívá jinou platformu, pak tyto poplatky nutné k provozu na 1 rok zahrne do ceny plnění (např. jiná databáze apod.)
POB poběží na vyhrazeném virtuálním hardware s infrastrukturními licencemi současného prostředí nebo dodanými prostředky, který bude připraven podle požadavků účastníka, ale vždy v rámci technických možností stávajícího prostředí.
POB bude zpracován v souladu s vizuální identitou stávajícího webového rozhraní zadavatele tak, aby vzhledově a funkčně navazoval na stávající prostředí.
Podrobně viz zadávací dokumentace v příloze.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.benesov-city.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
zadávací dokumentace | 1_ZD Benešov_POB_001.pdf | 575.46 KB | |
zadávací dokumentace - příloha 1 a 2 | 1_ZD Benešov_POB_Příloha 1 a 2.doc | 246.00 KB | |
zadávací dokumentace - příloha 3 | 1_ZD Benešov_POB_Příloha 3_SOD.docx | 223.94 KB | |
výzva k podání nabídek | 1_Výzva k podání nabídek_Benešov.doc | 192.50 KB |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 | Vysvětlení zadávací dokumentace_1.docx | 33.17 KB | |
Oznámení o výběru dodavatele | Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf | 58.17 KB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Smlouva o dílo | Smlouva o dílo | Smlouva o dílo.pdf | 6.63 MB |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Opravný interní formulář k veřejné zakázce | E01 | uveřejněný | 08.11.2021 | --- |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://ezak.benesov-city.cz/vz00000594 |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Vyloučen |
---|---|---|---|
GORDIC spol. s r.o. | 47903783 | Česká republika | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 22.02.2022
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
GORDIC spol. s r.o. | 47903783 | Česká republika | 248 000,00 | 300 080,00 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2022 | 248 000,00 | 300 080,00 |