Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této zakázky je dodání plnění předpokládaného v rámci dotačního projektu Efektivní řízení organizací města, registrační číslo projektu: CZ.06.3.05/0.0/0.0/16_044/0002510
Zakázka je rozdělena na část 1 a část 2 v souladu s § 35 zákona o zadávání veřejných zakázek. Nabídky mohou být předkládány na celou zakázku nebo na její jednotlivé části v návaznosti na níže uvedené rozdělení. Každá část bude hodnocena samostatně.
Zakázka je rozdělena na následující 2 části:
1) Část 1: Ekonomická kontrola organizací města
2) Část 2: Infrastruktura
Část 1:
Cílem je vytvoření jednotného elektronizačního a oběhového prostředí, které zajistí pořizování elektronických obrazů dokumentů, následné provedení procesních úkonů a zajištění integračních vazeb. Předmětem plnění je i technická podpora po dobu 5 let.
Část 2:
V rámci nabídky účastník dodá infrastrukturu pro rozběhnutí systému.
Požadujeme instalaci a konfiguraci veškerých komponent v návaznosti na stávající infrastrukturu úřadu (tj. včetně dopravy, montáže, zapojení, instalace a implementace do stávající IT infrastruktury) v sídle zadavatele. Součástí instalace musí být i zaškolení IT administrátora minimálně v rozsahu nutném pro samostatnou administraci všech komponent zakázky.
U všech zařízení musí být účastníkem doložena certifikace nebo čestné prohlášení a garance výrobce nabízeného HW, že nabízené zboží je určené pro český trh a pochází z oficiálního distribučního kanálu v ČR.
Požadujeme jeden kus serveru, diskové pole a síťový přepínač.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Steska, Kavřík, advokátní kancelář, s.r.o.,
Vídeňská 7, 639 00 Brno